Százhúsz legfontosabb publikációm

Százhúsz legfontosabb publikációm

2014 őszén, azaz tíz éve kezdtek rendszeresen megjelenni az írásaim az akkori munkahelyem lapjában, a Turista Magazin olnline felületén. Akkorra mögöttem volt sok blogolás, a saját weblapom útleírásai, és kisebb munkahelyi posztok is, de az új főszerkesztő ekkortól számított rám a fotózás mellett alkalmanként ezen a területen is. Azóta a munkahelyekből szabadúszó vállalkozás lett, a rendszeres, cikkek írása pedig a körülöttem dolgozó profi újságírók területe. Ha viszont egy fontos témát, vagy igazán különleges helyszínt találok, ami megér annyi munkát, amennyivel a húszas évek magyar sajtójában már nem lenne gazdaságos hagyományos munkaviszony keretében foglalkozni, ma is útnak indulok!

Ez a blogposzt 100-as listának indult, aztán csepegett még bele ez is, az is, ezért nem lett kerek szám, annyi baj legyen. Lássuk hát az edigi kedvenc témáim!

Sorrend: szürkéből a zöldbe

Szocreál és későmodern építészet,
első közlések és örökségvédelem

A Balaton északi partjának vasúti épületei

Későmodern nagyáruházak

Utazás a hazai modern
autóbusz-állomások között

A fal, mint műalkotás –
fél évszázad absztraktjai

<<  A budavári palota
modern belső terei

A budai vár háború utáni foghíjbeépítései >>

Pillantások a fény felé: háromrészes sorozat az Építészfórumon a szocializmus éveinek húsz legérdekesebb templomáról

Hazai építészek életművei

Ybl Miklós
mátrai nyaralói

Rimanóczy Gyula
építészete

Körner József:
a moderntől a modernig

Finta József
életműve

Bán Ferenc
Nyíregyháza posztmodern építészete

Nagyközönségnek szóló műszaki ismeretterjejsztő cikkek a hidak és vasutak világából

Egyensúlyban ötezer tonnával – a komáromi Monostori híd

A dunaújvárosi Pentele híd

Az év hídjai 2021 – ívhidak

Tíz különleges hazai vasúti híd

A budapesti Megyeri híd

Klubbelépő: száz év – a legrégibb vasbeton műemlékeink

Tiszaug régi és új hídjai

További építészeti korszakok, általános bemutatók

Randevú Pakson

1933: Az építészet egyik legizgalmasabb éve

Somló, a legkisebb óriás

Dunaújváros valódi szocreál arcai

Geodéziai mérőtornyok második élete kilátóként

A Budapart városnegyed 2024 tavaszán

Időutazás menetrend szerint –
a magyar vasút leghangulatosabb kisállomásai

Séta Szeged szecessziós paradicsomában

Belföldi turizmus, épített örökség

A Bükkalja sziklába vágott építészete

A telkibányai Király-hegy jégbarlangjában

Túra a „szputnyik” körül

Kádár-kockák kívülről, belülről

Elvarázsolt ösvények a Bükk és a világűr határán

Az Esztramos barlangcsodái – A bánya titkai

Az Esztramos barlangcsodái – A hegytető világa

Magyarország erdei vasútjai

Hírek, érdekességek

Elveszett erdei vasutak nyomában

Forgalomban a transzbörzsönyi kisvasút motorvonata

Próbajárat gőzmozdonybúcsúval a Gyermekvasúton

Új pályán a Gyöngyös-Szalajkaház kisvasút

Munkában a lillafüredi erdei vasút újjávarázsolt járművei

Forgalmas hazai turisztikai desztinációk alternatívái –
első közlések az országos sajtóban

Kilátások Hasznos elfeledett vára fölött

Utazás a Kisalföld tűzhányójába

Kővé dermedt óceán a Gerecse tetején

<< A vadregényes Pinka-szurdok

Az Északi-Bükk
rejtőzködő fellegvárában >>

Természetvédelem, környezeti nevelés

Szuperhideg éjjelek a Zabari légtó fenekén

Bánáti bazsarózsa, a Mecsek tavaszi dísze

Nagy kalandok kis sétahajókon

Mesélő kövek a Tátika őserdeje fölött

Négyezer vándortáborozó diák járja az erdőket

Újjászülető Sztrázsa-hegy

A csend tükörképe: a Lázbérci-víztározó

Egy nagyon is élő holtág a Körösök vidékén

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük