Százhúsz legfontosabb publikációm
2014 őszén, azaz tíz éve kezdtek rendszeresen megjelenni az írásaim az akkori munkahelyem lapjában, a Turista Magazin olnline felületén. Akkorra mögöttem volt sok blogolás,
Tél és nyár a csömödéri erdei vasúton
A zalai rengeteg völgyeiben, több mint száz kilométer hosszan kanyarog az ország legkiterjedtebb erdei vasúti hálózata, ahol az erdőgazdaság jóvoltából még ma is kisvasúti
Kirándulás deluxe: országjárások fotós különvonatokkal
Elsőre talán nem illik maradéktalanul a “hogyan lettem fotós?” sorozatba, pedig a maga idejében, azaz 2005-10 körül meghatározó élményeim forrása volt, és kisebb intázitással
Így fotóztam húsz éve -pozitív emlékek negatív filmről
Jó pár fotós történetet olvastam, mire rájöttem, hogy az enyém a lehető legtávolabb áll a jellemző eseménysoroktól (pl. „és akkor úgy döntöttem, hogy veszek
A somogyi édenkert vasútján
Egy sínpár, egy erdő, elveszett falvak, rövid órákban mért idő, 20 km/h-s csúcssebesség. Talán két város és egy wellnesshotel közt könnyű ezeket hiányosságnak nevezni,
2012: Desingn kalandok 18-200mm utazózoommal
Amikor elhatároztam, hogy főállású fotós leszek mindenféle építmények környékén, még sok volt a kérdőjel, és a felszerelésem sem volt épp top kategóriás. Fordulatos esemélysor
Az Országos Villamos Teherelosztó Központ
Buda egyik különleges modern épülete, az 1978-ra elkészült Országos Villamos Teherelosztó Központ, a várnegyed háború utáni foghíjbeépítéseinek utolsó, nagy projektje. Miközben a vár déli
Az Ikarus 266 utolsó útja
Néhány rendkívüli helyzet, például vonatpótlás alkalmával még felbukkan, de lassan végleg elbúcsúzik az országutaktól az Ikarus 266 autóbusz. A hetvenes évekre kifejlesztett Ikarus 200-as